2010. augusztus 28., szombat

Gondoltam írok egy kicsit :D

Múlt hétvégén át jött hozzám Nana. úgy volt hogy jön, itt alszik, és másnap megy. Ehelyett lett hogy jön, itt alszik, és megint itt alszik és csak utána megy^^. Elsőnap dumcsiztunk ,fürödtünk , hülyültünk, estére szegény nanának kijött az alergiája T_T anyámék megállapították, hogy milyen sokat eszikxD. Aztán jött a nővérem hogy menjünk el a közeli város parádéjára, nekünk semmi kedvünk nem volt igy nem mentünk. De aztán ő elment rá asszem ...Mi helyette kimentünk este fürödni...a medencébe... nem sokáig fürödtünk... 1. mert nagyon hideg volt 2. mert tökre fostunkxD. mondjuk nana jobban mert ha én kijöttem a vízből akkor ő már jött is utánam xD.♥ Aztán meg este néztünk horrora akadva 3-4-et xD. nagyon vicces volt xD. " egy szakadt ribanc ide hányt a szőnyegre" Aztán meg neki álltunk és rajzoltunk^^ sokat xD. közben hallgattunk zenét és csináltunk képeket meg vidiket...nah a vidik nagyon viccesek xD. főleg mikor félóra után észre vettük hogy már nem is vesz a gép xD. Aztán másnap azt hiszem 11 kor keltünk fel. Lementünk mondtam apumnak hogy nem csinál-e olyan fincsi rántottát de azt mondta hogy nem mert dolga van , majd legközelebb><. helyette anya csinált bundás kenyeret xD. ebből most nem kell leszűrni azt hogy mondjuk egy reggelit sem tudok csinálni mert igenis tudok meg főzni is ><. de ez mellékes... felmentünk a reggelivel a szobámba és vissza feküdtünk az ágyba hogy nézünk mesét. Nanának megfájdult a hasa><. adtunk neki gyógyszert és elismúlt neki meg evett is :) Aztán megnéztük a filmet amit hozott... az Átok 2. xD. Én úgy néztem hogy nem néztem xD. csak párna mögül xD. Néha még a fülemet is befogtam XD. Nana meg nézte és amikor ilyen ijesztő rész volt úgy sikított én meg röhögtem XD. kb. igy néztük végig a filmet de én igy is tökre félek este xD. aztán elmentünk venni csíípszet hátha nyitva van valami bolt de egy sem volt... igy üreskézzel haza tértünk xD. (most jelen pillanatban bekopogott anya az ablakon és szívrohamot kaptam xD.) Aztán este zenét hallgattunk és megint alkottunk de most csak 1-ig mert elötte 5 ig fenn voltunk^^xD.Aztán másnap reggel meg berontott apám 10 kor azt hiszem... hogy reggeli !!ébresztő!! kész a rántotta!! xD.full kómásan lementünk enni majd néztünk valami filmet és nanának mennie kellettT___T. Egyépként megnéztem és a narancssárga nagy gyöngyös karkötőjét lőtte be az ágy mögé xD.
az utóbbi napokban folyamatosan csináltam valami... festette , pakoltam, csiszoltam, minden szar... Tegnap elmentünk vásárolni füzeteket meg minden cuccot ami kell a tanévkezdéshez és nézem hogy ott megy a Niki xD. mondom csak oda megyek hozzá^^. köszöntünk aztán már mentem is mert anyám is pont akkor hív ám xD. láttam egy pólót amin egy béka van koronával a fején *w* egyből Minho jutott az eszembe♥♥a béka aki herceggé válik *w* meg is vettem a pólót pont az volt az utolsó és jó is rám x3 majd csinálok róla képet:D Nah most ennyi még sok képet rakok be^^
bobooo~






ma ilyenre csináltam meg a hajam *w* csak ezért lényeg a kép :P








4 megjegyzés:

  1. jaejaeeeeee~♥♥♥ my herooooo♥♥
    vidik xDDD háhááá xDD
    kössz...sokat eszek... xD
    hallod am tegnap elkezdtük nézni anttal a hármat xD de kiakadt a gépem... de masszus...én úgy féltem xD

    VálaszTörlés
  2. xDD. én meg nem nézem XD. am tudod mi jött le a második rész végén nekem? az hogy már nem kell bemenned a házba ahoz hogy megöljön ><.

    VálaszTörlés
  3. ezaz...de azért mert ha a te házadba beviszi vki akk is? asszem. meg a rokonaid meghalnak te is? mert a 3.elején a kissrácot is megöli.viszont a másodikban a csaj amerikába levő anyja nem hal meg.akk mi van????

    VálaszTörlés