2010. augusztus 19., csütörtök

:D

Nah most mesélek most van kedvem ^^.
Tegnap reggel szól az ébresztőm... nem volt kedvem ki kelni az ágyból... apám pont akkor jött fel és mondja hogy elég lesz majd a 10-es vonattal fel menni a csavarokért. Mondom jóó~ :D. Aztán fel keltem később, és fel mentem Pestre. Anya azt mondta hogy ne használjak fülhallgatót mert egyik nap vérzett egy picit a fülem.. és én meg nem fogok ki bírni másfél órás utat zene nélkül. Úgy hogy azért is hallgattam^^. Aztán sétáltam egy órát a csavarokért. Bakker... 8000 voltak a csavarok meg a fúró fejek o.o . Aztán haza jöttem ettem és mentem segíteni festeni az ajtót és egyszer csak csöngetnek. Báttyám okos fejével el kezdi kérdezgetni, hogy " ide csöngettek? ide csöngettek?" XD. Aztán anya ki nyitotta az ajtón lévő ilyen ablakszerű izét xD. *jómegaszonta* És ott állt aki-chan meg K-elekttry*w* én ott állok a csöves szakad rövidnaciban meg a micimackós- festékes pólómban, fehér kézzel és "ááááá" XD. Tök jó volt hogy betoppantak^^. Apám megjegyezte " és mi van ha nem vagy itthon?" hát akkor nem jönnek be xD. aztán elmentünk fagyizni és hülyültünk... össze-vissza szivattuk aki-chant akiből kaki-chan lett K-elekttryből meg kutyagumi-chan , belőlem meg gumi-chan XD. Aztán haza jöttem még segitettem itthon aztán este meg megnéztem a Davinchi kódot^^. Ma meg felkeltem fél 12 kor xD. és már az ebédből ettem^^ le mentem segíteni és épp festettünk egy ajtót fehérre és fogyott a festék... mire elkezdi apám a báttyámnak hogy menjen le festékért ... a festékes bolt a falu szélén van xD. Biciklizzen le oda és addig mondta amig az lett belőle hogy anyum, én, apum meg a báttyám lementünk biciklivel a boltba xD. és hátul az erdő mellett. XD. egy-két órát el bicikliztünk de mindig megálltunk XD. Aztán haza jöttünk fürödtünk a medencében jobban mondva csak én meg a báttyám de viszont be löktem apumat xD. Aztán meg haza jött a nővérem állitólag petefészek gyulladása van T__T majd megy még további kivizsgálásokra. Aztán meg elmentünk megint biciklivel tejért. és most itt ülök.
ÚRISTEN!!! annyira jóóóóóóó~ Nana ugye megrendelte a Lucifer albumot az A és B-t is és megjött neki!! és úúúú annyira örültem neki pedig nem is én kaptam XD. de annyira jó volt hogy úgy örül x3 Aztán mondta hogy van Onewtól aláirása és elkezdtem sírni xD. tökre boldog voltam hogy hozzánk is eljuthat ilyen. Majd én is megrendelem ha egyszer lesz annyi pénzem^^.
És holnap jön Nana~~x3 Annyira várom már ^^. mindig jókat hülyülünk^^. Nővérem benyőgte hogy menjünk majd le a közeli városba hogy lesz majd iylen parádé és nezzük meg mi az szóval majd megyünk arra is ^^.
Kaptok egy Onewt meg hihetetlenül imádom^^. Tegnap láttam egy vidit... elájult rajta mert rádőlt ilyen álvány T___T tökre kiakadtam><. De már Minho is jól van és ez régebben történt Onew-val^^.

1 megjegyzés:

  1. jaa és hogy meg lepődtél már hogy ott vagyok az a fej még mindig emlékszem rá XDD

    VálaszTörlés