2010. augusztus 2., hétfő

Nana rám parancsolt

Ír msn-en hogy blogoljak mert olvasni akar. Hát megteszem, csak a Te kedvecért :P.
Hát ma reggel háááromnegyed 9-kor kelt apám, hogy kelljek fel... mondom 15 perc és szól az ébresztőm azt megvárom... miután ki kecmeregtem az ágyból, le mentem a konyhába és csináltam egy kávét. Meg ahogy ez egy álomban van... nincs tej... nagyon örültem neki... csináltam egy teát tömtem magamba kaját nehogy el ájuljak ( volt rá példa><.) Aztán kimentem apám épp akkor készitett elő minden cuccot hogy le csiszoljuk az ajtót és le fessük... kb. 1 órát ültem és bambultam és nem tudtam fel kelni. Full kóma voltam. Aztán mikor festeni kezdtük... első ecset vonás = tele van a lábam festék cseppekkel. De le tudtam szedni^^. Aztán délután tartottunk egy 2 órás pihit és zenével a fülemben mentem a hintához és nézem... tele van parlagfűvel... jó akkor most kicsit írtok... Elkezdtem nagy lelkesen és nézem egy 15 perc múlva kb. , hogy fáj az ujjam... le nyúzta a bőrt az ujjamról T___T Annyira fáááj><. Meg még délután megégettem az ujjam... két nap ja meg 3-szor elvágtam a kezem... Meg amikor nanától haza jöttem akkor is az volt az első, hogy bele rúgok a hinta székbe...fáj a lábam is... meg itt van még a másik lábamon az a seb amit akkor szereztem amikor megakartam fogni a kutyát hogy ne egye meg a nyuszit xD. Most a szerencsétlen korszakomat élem, ön- és közveszélyes vagyok. Folyton el esek vagy ki ejtek valamit a kezemből. Kezdek hozzá szokni :D
Egész nap azon agyaltam, hogy Taemin 15 évesen már bele vágott a karrierjébe... én meg mit csinálok? Reszelem a köcsög ajtót xD. Hát az élet ilyen. Legalább Taemin jól érzi magát *reméli*
ŐőőŐ az előbb még tudtam, hogy mit szeretnék írni de elfelejtettem><. *bééééénaaaaa*
Álmos vagyok. Egésznap gürcöltem. Alig hallgathattam zenét T__T. Júúúúj megint a HTML-kód szerkesztésébe írok és nem az írásba xD. Ezt hányszor eljátszomxD. Nah de vissza térve. Ha egy nap egy számot nem hallgathatok meg akkor már kész is vagyok. Nekem kell a zene a mindennaphoz><.
Egyépként Duka mostanában nagyon irogat arról, blogjába, hogy van akiknek egy csomó pénzük van és megtudnak venni maguknak mindent. Szerintem örüljenek hogy megtudják venni. Engem nem érdekel, hogy van pénzük. Addig nem ameddig le nem néz, hogy nekem nem adnak naponta 5000-t a szüleim. Nanának is van pénze meg venni a Lucifer A és B verzsönjét is és nem azon kezdtem el rinyálni, hogy neki van rá pénze nekem nincs pedig én is szeretnék egy Lucifer albumot , hanem hogy neki lesz. Nagyon örülök neki x3. ♥
Elég sokat írtam de szerintem hamar be falja nana... úgyhogy írjunk még egy kicsit..
Napi étrend! Keveset eszem xD. Mostanában én föztem o.o és jó lettx3.
Egészség: Most teleszívtam azzal a szar porral a tüdömet amit lereszeltünk az ajtókról ...alapból is taknyosodom * igen ilyen időben* most köhicsélek is mellé :D. Tegnap meg Nővérem és a Pasija a medencénél üldögéltek és nem akartam zavarni meg minden...de báttyám nem hagyott békén és hát miért ne dobjuk be a hugunkat a medencébe? Így repültem egyet és csobbantam is. Diregt nem akartam be vizezni a hajam mert egy-két napja festettem...a fufrumban vannak piros tincsek x).
Egyiknap msn-en ráírtam Nenshiire és a báttya volt a gépnél és elkezdte ecsetelni, hogy mennyivel jobban az ilyen ( ^.^ -.-) jelek mint az animációk xD. De jó fej volt :P.
Nah most több szó nem jön ki belőlem ezért beillesztem a vidit amit találtam youtube-on ^^ Taemin annyira jól táncol*w* és Minho mély hangja ...tipikus... amitől a legtöbb nő lába megremeg><. ♥♥♥♥ A többiek is nagyon jóóók♥♥♥♥♥♥


2 megjegyzés:

  1. szerintem minnie a lényeg! ♥ jaj taetae ha tudnád mennyire szeretlek! xDD♥
    cukíííííííííííííí vagy h csak nekem írtad. saranghae♥ (mertazértsemfogomjapánulírni.korea♥xD)

    VálaszTörlés
  2. gyááá~ Taemin iszonyatosan jóóóól táncol x3 Ő a legjobb ♥♥♥
    saranghae~ ♥ már annyira hiányzóóóóól T__T bobo~ ♥♥♥

    VálaszTörlés