2010. augusztus 17., kedd

nyuff~

Nana olvasni akar ><. Írok akkor. De mit?. xD. Minho újra táncol x3 úristen annyira örültem neki ><. Csomó mindenből kimaradt a sérülés miatt T__T. vigyázzon magára><. Nagyon féltem. Tyűűűűű *w* nanának kiküldték a pósztert *w* SHINee Lucifer x.x annyira jóóx333. :D Júj ma rám írt chiyó és benyomta a camot ^^. És annyira jó volt látni ahogy ott mosolygott x3 van műszempillája és műkörme meg szemcsije (H) annyira kawaiii~ gyááá T__T nincs kedvem többet írni és nem is tudok mit><. Nana jön majd hozzám szombaton :D már várom. Jah igen holnap megint felküldenek pestre csak csavarért ^^. nagyon örülök neki ._. Jááj ma voltam orvosnál és aki-chan elkíísért *w* és azt mondta a doki hogy nincs semmi bajom... nem is értem anyám miért hivta fel azonnal... mert annyira elszédültem , hogy az ájulás szélén voltam ^^ épp hogy nem sötétült el tejlesen minden><. már egyszer elájultam, tudom milyen><. a fülem is vérzett...állitólag elkapartam valamit .__. xD. ügyi vagyook xD.
szexiiiiii~ *w*
Taemguns Pictures, Images and Photos

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése