2010. augusztus 1., vasárnap

yeeeeeeeeee~

Sziaaaasztooook~! *ilyen kedve van*
Most épp segítek nanának , hogy hogyan csinálja meg a zenét a blogjára^^.
Annyira béna vagyok xD. Tele vagyok sebekkel meg lila foltokkal><. Mindig bele rúgok valamibe vagy el esek ... ez az én formám x). Egyik este csináltam a vacsit a konyhába és elő jött egy hatalmas pók o.o sikítozva rohantam ki a konyhából anyám meg nézett , hogy ezt most miért csinálom xD. Aztán oda ment és megölte._. fúúúj><. nagyon rossz volt><.
A mai live Lucifer-ben Minho már állt és nem ült *w*. Ügye volt egy sérülése és elszakadt az izma azt hiszem T_T. De már jobban van :) Remélem nem sokára már táncolhat is. Gyógyulj meg Minho!♥♥♥
Tegnap este képeket néztem és mentettem...rengeteget...sok sok SHINee-t...x3
♥♥♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése