2010. szeptember 26., vasárnap

tyűűűű~

Hát igen régen írtam ( jól kezdek). Elöször is szeretnék bocsánatot kérni Nanától mert már mióta nyaggat hogy írjak><. Éééés nézzétek mit kaptam tőle *w* ♥♥♥









Kikaptam a legrosszabb órarendet><. Szinte az összes nehéz tantárgy csütörtökön és pénteken van><. Most húzós ez az év mert most van a legtöbb tantárgyunk. A legviccesebb, hogy amikor én a hetedik órával végzek, báttyám akkor végez a nyolcadikkal><.
Jött egy kínai cserediák. Vicces volt az első nap xD. Bejött és az egyel felettünk járó osztályba jár és a lányok visítva rohantak felé xD. Tök poén volt. Aztán egyértelmű, hogy másnap már nem is érdeklik. Egyik nap teleírta a táblájukat kínai jelekkel *w* olyan jól nézett ki><. A legviccesebb, hogy mi az első szava a srácnak amit magától tanult? "bazd meg" De ez is poén volt ám xD. Mert jön az egyik barátom ( aki az osztálytársa) és mondja neki, hogy mondja el nekem is amit mondott( nah ezt értsd meg xD fogalmazás készség minuszban xD.) Erre mondoom ,hogy nem tudok angolul nem értem meg. -" Nem is kell tudnod" -oké- nagyban figyelek mire a képembe mondja hogy bazd megXD. úgy röhögtünkxD.
Németen tök vicces az a kistanár vagy mi xD. mert folyton elalszik xD. mi meg ott röhögünk Rita-sannal meg Marikával és kérdezi a tanár, hogy hát min nevettek xD. mire - azon ahogy a Marika röhögön- én meg azon ahogy ő meg Rita-san - Rita-san meg már megsem tudott szólalni xD.
Egyépként nem ér><. Niki sokkal magasabb><. Felraktam az egyik fának az ágára a kabátját a suliban, és lazán elérte><. Nekem meg erőfeszitésbe került hogy fel rakjam><.
Egyiknap megkért Marika hogy menjek be 7-re a suliba. Jó bemegyek... mikor leakarok szállni a vonatról reggel, nem nyílnak az ajtók... aztán szépen mindenki meghúzta azt a kart azt a vészbigyuszt és leszálltunk. Hát igen ez tipikus xD.
Mostanában kevesebbet gépezek mert sok a tanulni való és mindig van valami betegség. Nincs sok időm erre sajnos :( Meg csinálom még a fejlécet és megpróbálok majd minnél előbb írni.
baiii~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése