2010. szeptember 28., kedd

BOMBAAAAA~!!!!

Hát ez egy felettébb vicces nap volt xD. Már az éjszakám is jó volt^^.
Le feküdtem este 9-kor és felkelek, hogy menni kell suliba... tejlesen olyan érzésem volt mintha csörgött volna az ébresztőm. Elkezdek öltözködni és nézek az órára ( amit nem láttam rendesen mert a fél ruha kupac kitakarja xD.) ami 2 órát mutat. Gondolkozok magamban, hogy hát nem lehet 2 óra mert 4-re állítottam be az ébresztőt... közelebbről is szemügyre veszem az
(chiyó♥)
órát és nem 2 -t hanem 22-órát mutatott. Abban a pillanatban már másztam is vissza az ágyba. Aztán az éjszaka folyamán többször is felkeltem és vissza aludtam. Aztán 4-kor szólt az ébresztő ( megjegyzem azért ilyen korán mert mondtam, Shininek hogy majd megcsinálom a hajam, hogy lássa mert kiváncsi volt rá) , felkeltem, felöltöztem rendesen és kivasaltam a hajam. A végén úgy döntöttem , hogy nincs lelki erőm megcsinálni a hajam így vissza mentem aludni. Félóra múlva felkeltem , és megcsináltam a szokásos teendőimet.
Elindultam a vonathoz és olyan kényelmesen sétáltam, hogy majd nem le is késtem a vonatot xD. A vonaton meg tömeg volt. Nem beszélve arról, hogy egy divat csajszi beült mellém és olyan hangosan hallgatta a zenét ,hogy amit én hallgattam azt nem is hallottam... Meg folyton hozzám ért a keze><. Meg még rugdosott is..áh.. tökéletes utazás, korán reggel.
Vonatról nagy nehezen lekászálódtam , villamossal be a suliba . Marika már bent volt, ugye állitólag kivasaltuk volna a haját de nem volt hozzá szivem mert pont most mosta meg és olyan szép volt *-*. Aztán bejött korábbam Rita-san ( negyed 7 körül - ez rekord!!xD.) és őt ki sminkelte Marika mert ő a próbababája xD. Én meg fogtam magam és a haját vasaltam ki^^. Lassan mindenki bejött kezdett eljönni, a 8 óra mikor is : kikell menni a suliból mert : BOMBARIADÓ!!!!!!!!!!! Nekem a hajvasalóm meg egy-két cuccom szanaszét volt, Marikának meg a smink cuccai. Gyorsan összepakoltunk majd ki az udvarra és onnan az utcára. Fél óra múlva közlik a tanárok, hogy el lehet menni de 11-re vissza kell menni és 6 rövidített óra lesz. Nagyon örültünk neki~.~ Fogtunk magunkat és elmentünk Mekibe Chiyóval, Marikával, Shinivel, Rita-sannal, Anikóval, Hirotoval meg Tomival ♥♥♥. Aztán átmentünk a dm-be nézni még smink cuccokat. Ott néztük, mire megjelentek Tomi kedves osztálytársai... hát piff nagyon aranyosak mondhatom...Aztán vissza mentünk a mekibe mert még volt egy óránk és vettem csokis fagyit és megettük Chiyóval *w*( megj: ő etettett engem xD.) Vettem Tominak egy fagyit és azt mondta, hogyha holnap nem fogadom el a 160 vagy mennyi forintját akkor megver xD. Hát akkor bunyó lesz xD. Mekiben meg kiderült, hogy nem csak nekünk van bombariadó, hanem más sulinak is xD. Aztán a mekitől vissza sétáltunk a suliba ott pedig tanultunk~.~ Utána meg mentünk haza~ akkora értem haza mint amikor átlagban 7 órám van... pedig ma csak 5 volt T_T direkt készültem, hogy ma majd tudok tanulni mert lesz rá időm erre ez lett...><. Most jelenleg nagyon fáááradt vagyok T_T.
Nanával megvitattuk, hogy mi reggelente egy vonattal járunk csak én előre szállok ő meg hátra XD. De azt mondta, hogy előre jön hozzám *w*♥♥♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése