2010. május 6., csütörtök

*Nap elején morcos, nap végén ideges, mérges*

Oi Minna-san!
Én, Chizuru, iszonyatosan ...nem is tudom mi vagyok. Csalódott, mérges és ideges és szívesen kapnék sírógörcsöt. Szerettem volna blogolni a szülinapomon de mindig elfelejtettem><.
Tonjubi Omedeto Chizuru...
Mikor LM.C koncert után, másnap msn-eztem, Ruru mondta, hogy meséljek milyen volt a koncert. Meséltem is. Tegnap elküldtem Neki a linket, a vidiról amit az AnimeStars készített, és meséltem mellette , hogy mitörtént. Írt egy "kössz"-t és lelépett. Gondoltam az a baja, hogy nem volt koncerten én meg voltam és én örjöngtem míg ő otthon volt. Tudom milyen voltam így a Miyavi koncival. De aztán nem rég rám írt Adri hogy ÉN haragszok RURURA! Érdekes én ezt nem is tudtam O_O. Majd ha feljön msn-re beszélek vele erről, de félek ,hogy ha szóba hozom kijelentkezik. Én ezt menekülésnek tudom venni, menekülés a problémák elől. Ebben az egészben az ...nem is tudom, hogy írjam. Nem értem miért nem lehet megmondani, hogy ez és ez nem esik jól. Nem szeretem, ha az van, hogy mástól kell megtudnom, hogy mi a baja a barátnőmnek. Ő miért nem tudja meg mondani? Miért kell mindig egy másik ember aki kerítőt játszik? Elhiszem, hogy rossz az ha az egyik szeretett barátod maga alatt van de én akkor sem avatkozom bele csak ha már nekem is sok az ami miatt szomorú.
Miért nem védik meg magukat az emberek? Nem arról beszélek, hogy veled szembe jön egy banda aki megakar verni és védd meg magad... ha valamelyik barátoddal veszekedsz miért nem tudsz érvelni? Ha ezt megteszed akkor lehet, hogy neked van igazad és a másik fél belátja ezt ha tényleg igazi barát.
Gondolom ezt fogod olvasni fogod/olvasod... én ezt gondolom és ez ellen tudnál érvelni ha akarnál. Nem sértődnék meg, nem kezdenék el hisztizni e-miatt. Csak annyit kérek mindössze ha valami baj van ne menekülj hanem mondd meg hogy mi a baj. Változok, ha kéred. Miattad! Nagyon szeretlek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése