2010. május 20., csütörtök

Uruha-sama~

Sziasztok!. Ehh... hulla fáradt vagyok egész héten... Itt helyben bealszok pedig még csak este 9. Blogolok egyet és megyek aludni.
Nah, tegnaaap haza jöttem, beültem a gép elé és beszélgettem aki-channal... azt mondta, hogy neki kell elmenni-e az öcsikéjéért. Kérdezem: Arra felé járjak?XD. A válasz igen. Így hát össze szedtem magam és kemény 10percet gépeztem majd rohantam aki-chanhoz már mint az ovihoz. Épp jöttek velem szemben, és olyan aranyosak voltak*-*. Aki-chan fogja az öcsikéje pici kezét*-*. Aztán átmentünk hozzá mert eléggé bórús idő volt. Bent játszottam Uruha-samán *nem tud gitároznixD* Tehát Uruha-sama , aki-chan gitárja ami iszonyatosan gyönyörű és most fenn pihen a szobámban. Igen nálam van mert kölcsön adta aki-chan *w*. Iszonyatosan vigyázok rá^^. Az ujjaim most eléggé fájnak de nem baj xD.
Elvileg holnap lenne könyvesfest , de nem hiszem, hogy megyek... nincs sok kedvem hozzá. Szerintem haza jövök és alszok. Igen délután. Ha minden igaz akkor 1-kor végzek és 2-re vagy gél 3-ra haza érek... semmi kedvem még a holnaphozT___T. Tökre kivagyok ettől a rossz időtől. Jaa meg valami baci is megtámadott mert reggel nem szólalok meg addig ameddig nem iszom egy bögre meleg teát *w*. Mondjuk kihez is szólhatnék? Ne talántán a macskához aki ott toporzékol, hogy engedjem be? Mindenki alszik, csak én vagyok fent. -.-
A'szem én megyek. Oya~
baii~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése