2010. május 13., csütörtök

Rurut hasonlítsuk össze Chizuval xD

Már Niki is kezdi, hogy lehet tényleg hasonlítok ráxD. ez nem is igaz. Uruha nálam sokkal szebb. Eléggé egórongoló, hogy egy férfi szebb O_O xDXDXD.
Niki véleménye XD
˘ Niki ˘˘ üzenete:
*Írsz ma ablogodba?
Chiz Uru || 葵 || Szere t lek 麗 üzenete:
*már irtam de sreeintem még fogok
*láttad a legujjabb bejegyzést?XD
˘˘ Niki ˘˘ üzenete:
*Igen. A képek
*Egy kicsit tényleg hasonlít
Chiz Uru || 葵 || Szere t lek 麗 üzenete:
*xd
*ne viccelkxd
*j
˘˘ Niki ˘˘ üzenete:
*Nem komolyan
Chiz Uru || 葵 || Szere t lek 麗 üzenete:
*nah hát ez az xdnem komoly
˘˘ Niki ˘˘ üzenete:
*Miért a haj és van valami a szájában is
Chiz Uru || 葵 || Szere t lek 麗 üzenete:
*nincs semmi a szájábanxd
*én azt néztem hogy nekme is látszik icsit a fülemxd
˘˘ Niki ˘˘ üzenete:
*Nem úgy értem
Chiz Uru || 葵 || Szere t lek 麗 üzenete:
*he?O_O
˘˘ Niki ˘˘ üzenete:
*xD
*Az alsó ajka kicsit hasonlít nem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése