2010. május 22., szombat

"Szeretlek" ez csak egy szó...

Én sok embert szeretek. Ritkán mondom meg nekik, hogy szeretem. Ha msn-en írom, hogy "szeretlek" abban nem érződik, hogy tényleg így van-e. Én általában kimutatom azt ha egy embert szeretek. Ez a kimutatás legyen egy mosoly, egy ölelés, egy puszi, vagy megnevettetése a másikat. Nálam ezek szerepelnek.
Nem szeretem, ha a barátaim akár egymással is veszekednek. Nem szeretem ha boldogtalanok. Sőt azt sem szeretem, ha semmilyen ok nincs arra, hogy összevesszünk, csak mert morcos valamelyikünk. Azt sem szeretem, ha nem tudom, hogy miért vesztünk össze és, hogy nem tudom vele megbeszélni a dolgokat mert elmenekül. Ha morcos vagyok vagy rossz kedvem van akkor inkább nem írok rá senkire és nyugton maradok. Nem rég is folyton kiakadt a gép mert írt mindenki és legszivesebben azt írtam volna nekik, hogy "neírjatokmárbazdmeg" de lenyugtattam magam és nem írtam le nekik mert nem akarok velük összeveszni.
Ez most nem tudom miért csak így lekellett írnom^-^"

1 megjegyzés: