2010. április 23., péntek

*morcos, durcás és ideges*

Hogy miért vagyok ilyen kedvemben? Mert szinte minden ismerősöm meg con-ra csak én nem. Duka is meg egy csomóan mondják hogy menjek meg minden... nincs rá pénzem... Nana tök aranyosan felajánlotta hogy ad kölcsön rá pénzt mire megkérdezem anyámat elenged-e.
" Volt egy megállapodásunk"
Én: Igen? Mi?
"Hogy koncert után nem mész sehova mert évvége lesz"
én: Jó...
Mit ne mondjak hát jó élmény volt. De mikor ezt kijelentette tökre megijdetem, hogy nem fog leengedni Ruruhoz T__T. Azt terveztem hogy elmegyek hozzá a ballagásra*-*. És el is megyek ha tőlem függ><. Tuti az lesz hogy ordítva rohanok hozzá, hogy Ruruuuuu~. Már alig várom :3
Chiyóval kitárgyaltuk a régmúltat és örülök neki, hogy nincs semmi gond közöttünk^^.
Álmos, fáradt vagyok. Azt terveztem hogy korán elmegyek aludni de kedves báttyámnak sikerült nyitva hagynia a csapot amiből foly a MELEG víz. szóval az monst nincs és nem tudok lefürödni . Nah most ennyi majd esetleg még leszek. Bai bai Minna-san!
Csak mert szeretem! Daisuki Reita!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése