2010. április 12., hétfő

LM.C koncert!!!!

Annyit tudok mondani, hogy iszonyatosan jó volt*-*.
Kezdem a legeslegelejéről. Ügye Duka át jött hozzám és nálam aludt reggel kapkodva kelünk és rohanunk a vonathoz... mindenki néz, hogy rajtam Uruha stílusú combfixes nadrág Dukán meg Loli szoknya lábmelegítővel. Aztán a vonaton felszállt hozzánk Nana. Elmentünk a westendbe kaját venni mert nem volt rá időnk, hogy csináljunk magunknakxD. Aztán a metrónál néztem hogy bakker nem találom a diákom...kiderült, hogy csak zsebre tettemxD. *baka desu*. Aztán mikor oda értünk már voltak páran de volt hely a lépcsőn így kényelmesen helyet foglaltunk. Aztán egy-két ember fel-le járkált így mindig feljebb kerültünk. Aztán elmentünk keresni mosdót és átvágtunk 5-en a parkon mire egy pedobá elkezdett minket követni O_O. Kicsit gyorsabbra vettük az utunkat de leráztuk XD. A benzin kútnál és néztek hogy itt milyen fura emberek vannakxD. Aztán vissza mentünk és volt két lány akik iszonyat jó zászlót csináltak*-*. Rá rajzolták Maya és Aiji fejét és nagyon szép lett! Majd rakok be képet ha találok. Nah azzal a zászlóval kezdtünk el rohangálni és aláirattuk mindekivel. Aztán 2 lány akivel már elötte beszéltem mondták hogy mennek és keresnek wc-t ...hát mondom megyek velünk... keressük a Planetáriumnál hátha van de nem engedtek be. Így elindultunk ismát a benzinkút felé de ahoz elkellett mennünk megint a Diesel mellett ahol a koncit tartották. Megyünk és látjuk a turné busz le van kerítve, jó akkor a másik oldalnál megyünk. Szépen lassan sétálunk és egyszer csak feltünik a fal mellett Aiji és ott gitározott*-*. Én mentem vigyorogtam mint egy veszet ember és Aiji is mosolygott*-*. Nagyon aranyos volt^^. Aztán meg vissza mentünk a helyünkre, mert már kezdtek nagyon sokan lenni, féltünk hogy elfoglalják a helyünket. Nem sokára meg jött Piwi is*-*. Hoztam a hatalmas LM.C nyuszis zászlót és azzal is elkezdtünk rohangálni xD. Mi és Piwi meg csak nézett XD. Aztán Alexissel elkezdtük ordibálni , hogy "ROCK ROCK THE LM.C!!!" és páran csatlakoztak körülöttünk de ott ordítottuk xD. Aztán meg kiszurtúk GokYuuSat csak messze volt igy oda fordultam Alexishez " ordítunk GokYuuSanak?" "igen" és már orditottunk is neki és észre vett és oda jött hozzánk^^. Jó lett a piercingje*-*. Aztán meg Jött Piwi apja és kamerázot!!! Meg volt egy riporter csaj is xD. Épp riportot készített a mellettem ülő lánnyal és hátra néztem és az egyik lány K-elektry kezére LM.C-s nyuszit rajzolt és mondtam , hogy nekem is rajzoljon a combomra XD. És rárajzolta*-*. Aztán meg valaki megkérdezte, hogy aláírhatja-e a combom... mondom igen xD. Erre vagy 6-7 ember még alá írtaXD.Mutattam Goknak a combom és mondta hogy ő is alá szeretné írni mire leültem a lépcsőn és kilógatam a combom és alá írta xD.
Aztán meg Alexissel mint akik bevannak szívva ott ordítoztunk, hogy Maya meg Aiji Meg a szokásos Rock Rock The LM.C! xD. Nyitás előtt 10 percel mindenki azt kezdte el keresni, hogy hova rejtse a telefonját mert ügye nem szabad kamerázni és azt hidtük hogy elveszik majd... a legtöbb lány a mellei közé rejtettexD. Én oda adtam Piwinek és elrakta nekemXD. DUka is a mellei közé rakta XDXD. Aztán mikor beengedtek minket egyből beáltunk és ott örjöngtünk. Ott is megismertünk pár lányt^^. 2 órát kellett várni mire elkezdődött a koncert de elvoltunk meg főleg a mi és Aki-chan csapata "szópárbajba" kezdettXD. Ök Aiji nevét orditották mi meg Mayaét. Meg megint elkezdtük, hogy rock rock the LM.C és mindenki azt mondta!!! mindenki !!!Meg ugye volt 4 TV és azon mentek a PV-k és ilyen diszkós zenét nyomtak be alá és túl ordítottuk!! Aztán mikor elkezdődött semmit sem láttam mert mindenkinek fent volt a keze xD. Aztán meg egy idő után oldalra néztem és egy lány akivel konci elött beszéltem nagyon rosszul volt. Mondtam neki, hogy menjünk ki mire az volt a válasza, hogy nem lehet én meg mondom, hogy de igen és már húztam is ki a tömegből. Kint a mosdóban jobban lent majd leültünk ilyen bőr székre pont sikerült a sminkesekkel szemben XD. De megint vissza mentünk még inni a mosdóba és mikor beléptünk egy csaj a földön volt és szegény nagyon szédült. Nah megvártuk míg jobban voltak és vissza mentünk. Bent azzal a csajjal akit kihúztam a tömegből , megölteltem mert szédült és mutattunk Mayanak meg Aijinek szivecskét és onnan hátulról sokkal több látszódott és Mayaék is láttak. Hát épp ez az! Néztem, hogy amikor bent voltam a tömegben akkor is mindig úgy urgáltam hogy lásson meg hogy lássak xD. Akkor is látott már Maya. DE amikor ott álltunk akkor folyton minket nézett O_O. Kezdtem megijedni xD. De nagyon jóóó volt><. Aztán megint elkezdtünk tombolni *személy szerint én nagyon is XD* és úúxD. Nah a konci vége felé oldara mentem a szinpadhoz csak,hogy takartak a hangfalak -amire Aiji felállt *-*meg Denki-man is*-*- és ott urgáltam meg néztem, hogy Maya megint kiszúrt, hogy egyszer csak elöbukik egy fej aztán eltünik XDXDXD.
Egyéb dolgok amik voltak : Maya köpködött vizet xD) meg dobálta a vizes üvegeket Aiji is dobált de ő a pengetőit. Hajime próbálta nekünk fordítani, hogy mit mond Maya XD. Aztán magyarul mondta Maya, hogy Sziasztok , SZERETLEK!!!, jól vagytok? *-*. Annyira aranyos volt! Meg Aiji majdnem elesett><. Egyszerűen iszonyatos volt!! Aiji Azt írta a blogjában, hogy Nagyon jó volt minden koncertjük de a Magyarországi volt a legjobb*-*. ÉS hogy felejtehetetlen!! Meg hogy fognak még jönni><. Denki-man meg azt írta, hogy ilyen hálás ranjongó tábor sem volt még xD.
Annyit tudok csak mondani, hogy ha lesz még LM.C koncert én ott leszek és : ARIGATOU LM.C!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése