2011. február 7., hétfő

nyumm~

Nyumm~ ez most a leggyakrabb hangefektem xDD
Tegnap beszéltem fb-n Momo-channal és mondta, hogy ő szinte mindent leír... hát ez rám nem jellemző~ csak akkor, ha olyan kedvem van.
Keikoval is taliztam és annyira jó volt *-* úgy örültem neki T-T
Uhh... utána is volt valami ami számomra fontos de nem jut eszembe o.o jaj de rosszT-T.
Nah, de Momo-channal beszéltük, hogy sokan mondják, hogy "szeretlek" meg hogy a " barátod vagyok", de minek, ha ez mind üres szó... csak fájdalmat okoz előbb utóbb...
Szomorú vagyok mert beszéltük még régebben Ruruval, hogy félek attól, hogy mi van ha elmegy a koleszba és engem elfejelt... mondta hogy nem fog, meg minden de most valahogy nem úgy tűnik... Hihetetlenül örülök, hogy vannak olyan barátai akikben megbízik, és jól el van a társaságukban. De.. bejött... valahogy már nem is igazán érdekli mi van, velem... fáj, de ha így jó neki...
Nah de egy jobb hír.. igaz hogy hisztiztem egyet, mert anyámék nem engedtem Nippon Shoxx-ra.. de majd szeretnék menni Sacura Con-ra. Mondta Marika, hogy ő is jön és hogy jönne velem :D meg Keiko is mondta:D meeg majd kimegyek Girugameshre és majd ott agyon ölelgetem Gokyuusaékat *o* meg Duu-chant is olyan rég láttam meg Zaviit is T___T nyah~
Nenshit mérhetetlenül irígylem:D Legyetek boldogok tapsival :DDD XDD. <3
Júúúúj alig várom már a holnap reggelt:DD ami nana-channak kedvez mert ... nem mondom el hátha olvassa xD. majd meglááátod~*-*
A szombatot aki-channal töltöttem... kilövettük a fülét~ olvastam még pénteken, neten, hogy ha visszükl a fülbevalót egy 1000-sel olcsóbb. Szóval vittem neki fülbevalót és megcsiináltattuk.. a srác nagyon jó fej volt xD. Aki-chan ott hisztizett, hogy ' nagyon fog fájni??' tök édi volt :DD aztán mikor az elsőt lötték " felkiáltott", hogy 'úristen!!' Mire megszólal a srác..." nyugodtan tegezhetszxDD"
amivel még hülyülgettünk Reita meg Kai angol kiejtései... "mobűű~.... vánhándorettószártisixü bársz " xDD<3 majd nem kidöntöttünk egy kicsi tuját xD. Mert elötte lökdöstük egymást és neki löktem egynek xDD és neki akart ő is lökni de nem tudott mivel egy félfejjel alacsonyabb nálam, és inkább én löktem megint XDD. és elvette az Uruhás kitűűűzőm T___T <3
Nah most ennyi legközelebb próbálok hamar és többet írni~ most jelenleg infón vagyok xDD
Baiibaii~~~ <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése