2011. július 16., szombat

hmmm

Nossss, mivel már Momo is mondta hogy megver mert nem blogolok, és most az iker cicám is mondta hogy írjak, ezért írok x"D. Nem is tudom, hogy mit ezért nehezen összeszedett egy bejegyzés lesz...
Hm... egyik nap, ültem a medence szélén, apum épp úszott benne, tesóm meg mögém osont és belökött._. tök nehéz volt a ruha a vízben, annyira szemét. tökre nem akartam fürödni és belökött. pedig tök jól meg is nyírtam a haját, hát ez a hála??Állandóan baszogat... inkább szerezzen egy csajt és azt baszogassa. nyah mindegy, úgyis szeretek úsznixD.
Jááááj*-* Kedden volt Kelcsu szülinapja~ és a kacsa csinált egy szülinapi piknikezést vagy mit xD. A lényeg hogy az eldugott focipályán voltunk és ott hülyültünk. Én csináltam neki a barackos-epres tortát és tök jól sikerült *büszke* x"D.
Jááj a cica kiírta msn-re hogy "Sajnálom, hogy élek. Többet nem fordul elő." és ez annyira tetszik XD. ♥
Nem tudok mit írni gomene , majd még fogok próbálkozni de nem ígérek semmit
.



Nagyon tetszetős szám*-* már lassan kívülről tudom a szöveget x"D

1 megjegyzés: